FORSIDEN KONTAKT UKENS BLOGG INSTAGRAM BLOGLOVIN FACEBOOK

Ferie

Husmorferie

For en nydelig og herlig helg jeg har hatt! Vi har skravlet og ledd. Shoppet både fredag og lørdag og kost oss med god mat og drikke begge dagene. Det ble deilig burger på Kverneriet i Tønsberg. Sa...

Ich bin ein Berliner

Hallaisen peeps! Da har vi landet, sjekket inn, utforsket, sovet og spist. Vi har snart vært i Berlin et døgn og som vi har kost oss. Hotellet er helt nydelig og frokosten med belgiske nystekte va...

Berlin Baby

Høstreisen er bestilt og valget falt på en langweekend i deilige Berlin. Nå skal det sies at jeg aldri har besøkt denne destinasjonen tidligere, men jeg har lenge hatt lyst til å reise dit. Så ende...

My summer

Sommeren min har vært en salig blanding av sol, is, hytte, venner, latter, familie, sene kvelder, saltvann, bading, reker, båt, sjakk, barsel, smil, nattevakter, kjæreste, fest, grilling, VM, short...

Universals Studios, Orlando. GUIDE/TIPS

Da kommer endelig guiden jeg snakket om å lage om Universal Studios, Orlando. Jeg var så heldig å få oppleve denne utrolige parken i begynnelsen av Juni. Da skrev jeg også poster fortløpende om opp...

Solslikking

Nå har vi vært i parken i tre timer og slikket sol. Tror jeg har fått litt mer farge på kroppen. Åhh, jeg føler jeg blir litt finere når jeg har fått litt sol på kroppen. Nå er vi bare innom leilig...

Hello freedom

Jeg har ferie!!!!! Det er jo strengt tatt ikke så lenge siden sist ferie, men det er likevel utrolig godt. Jeg har bare to drøye uker, og de skal nytes til det fulle fra ende til annen. I dag har j...

Damstredet

God morgen alle herlige mennesker! Jeg har sovet utrolig godt. Jeg prøver å snu litt på døgnet så jetlaget ikke blir så heftig når vi reiser over til statene. Det går ikke så bra, den indrevekkerkl...

Fin i bikini

Det er sol, det er sommer, det er bikinivær og det er MAI!! Vel, helt til i søndag. Mai har virkelig vist seg fra sin beste side dette året. Jeg var selvfølgelig i parken i dag også. Jeg merker at...

Parklife

Har storkost meg i dag. Skikkelig parkdag. Først traff jeg en venninne ved Majorstuen. Vi ruslet ned til Frognerparken og satt oss i gresset og skravlet. Helt nydelig. Utrolig mange hadde parkert d...

Bikinivær

Sånn lå jeg i halv tre tiden i går. Bare en halvtime etterpå så det ut som Kaptein Sabeltann ankom byen med røykshow. Fra bikinivær til havtåke på minutter.. Det var et merkelig vær i går. Det gikk...

Sees om en måned

Jeg skal tilbake til paradise om en måned allerede. Jeg kom nettopp hjem fra florida og alt om en måned reiser jeg tilbake. Denne gang sammen med min kjære. Jeg gleder meg sånn!! Men først skal mai...

Koffertkaos

Hei fra Oslo! Her skinner sola og jeg føler meg som en zombie. I tillegg ble det mye å ordne etter 10 dager ferie. Nå er jobbuka satt opp. Mailene sendt og avtaler laget. Det siste døgnet har jeg b...

Miami by sea

Båt er livet! Og båt langs kysten av Florida er LIVET! Vi farta nedover fra Fort Lauderdale til Miami langs kysten. Det var sol, det var bølger og det var høy fart. Når håret flagrer, neseborene vi...

Beachlife

Heia alle sammen!Klokka er vel rundt to hjemme og jeg har fått snapper av venner om bikinivær hjemme i Norge! Så deilig. Håper alle kan skryte av sol og blå himmel i dag, det kan i alle fall jeg. I...

Baby Lips

Nå er det morgen igjen her i Florida. Leiligheten er nesten helt ferdig møblerert og jeg er klar for frokost ved spisebordet. I går fikk jeg solt meg og kjøpt flippflopper og leppepomade. I dag bli...

IKEA i usa

Godmorgen. Ferien min blir bare kortere og kortere. Jeg reiser hjem igjen allerede på mandag. Men i dag er det fredag og det er strålende vær ute. Jeg vet ikke helt planene enda, men jeg tror vi bå...

Hus i mangemillionklassen

God morgen fra Amerika!! Jeg har klart å snu døgnet til sånn jeg pleier å ha det hjemme. I alle fall nesten. Legger meg rundt 12 og våkner i 8 tiden. Helt perfekt rytme spør du meg. Jeg får både ny...

Shopping i USA

Jeg koser meg sånn her borte. Vi sover til 8, står opp, svømmer i bassenget og spiser frokost. Igår var det litt overskyet og perfekt floridavær til shopping. Vi dro på det nærmeste kjøpesenteret o...

Vakker ankomst

Dette var det som møtte meg når jeg landet på lørdag.

Sol og sommer

Nå lever jeg livet i solfylte og glade Florida. Jeg har iguanere som nabo og en kort sykkeltur til kilometer med strand og salte bølger. Jeg har allerede fått farge på nesa og skille på brystet. Ig...

Norwegian Dreamliner

Da har jeg vært på amerikansk jord i 12 timer allerede. Flyturen gikk nesten prikkfritt med noen humper og dumper på veien. Hele reisen startet med at en dame falt over meg og videre nedover i en r...

XOXO

On my way

Uff, jeg blir så nervøs når jeg skal ut på flyreise.. Jaja, det går nok over engang langt oppe i luften. Nå sitter jeg å venter på flytoget som skal være her om noen minutter. Jeg tror jeg har husk...

Paradise aka Florida.

Jeg skal til Florida! Jeg setter meg på flyet allerede i morgen! Sand mellom tæren og sol på kroppen, here i come! Det blir helt fantastisk med en liten ferie i FLORIDA. Gleder meg sånn til late da...

God PÅSKE

Da tror jeg store deler av den norske befolkning har tatt seg en velfortjent påskeferie. Noen har kanskje reist på fjellet, kanskje noen har reist utenlands og noen har bestemt seg for bypåske dett...

Miniferie til køben.

Herregud for en deilig morgen. Jøss! Jeg dro meg ut av sengen og ikke et ben i kroppen hadde lyst til å knytte på seg løpeskoene. Men ut skulle jeg, og ut gikk jeg. Jeg har begynt på et løpeprogram...

SISTE

Idag er min siste feriedag. I morgen er det tilbake til Oslo og henge fingrene i hjemmeeksamen. Jeg gleder meg til å tilbake til Oslo og leiligheten, rutiner, jobb, trening, kosthold og ikke minst ...

FAVORITT STEDET

Nå har jeg lagt to herlige sommerdager på hytta bak meg. Her har jeg vært hver sammer så lenge jeg kan huske. Jeg elsker denne plassen og et mer idyllisk sted skal man lete lenge etter, selv når de...
inmyheels

27, Kristiansand

Jeg heter Kristiane og er ei blid jente fra Kristiansand. Her bor jeg sammen med mannen min og stortrives. Drømmen min er å bli jordmor og det målet skal jeg nok nå til slutt. Ris og ros tas imot med takk. ENJOY!