FORSIDEN KONTAKT UKENS BLOGG INSTAGRAM BLOGLOVIN FACEBOOK

MIN TRENING

Jeg føler det er på tide å være dønn ærlig når det gjelder trening min og hva jeg spiser.

Jeg er flink til å trene, jeg presser meg til nye høyder og løfter tyngre og tyngre etterhvert som ukene går. En av tingene som gjorde det lettere og motiverte meg i begynnelsen var at jeg satte meg et mål for hvor mange økter jeg skulle greie i løpet av 5 måneder. Altså fra 1.jan til 1.juni. Jeg satt målet til 50 økter. Det vil si 10 økter i måneden. Alt over disse 50 øktene kalte jeg en bonus. Jeg klarte 68. Det er 18 økter over målet. Målet på 50 økter nådde jeg på 3 måneder og ca tre uker. Nå trener jeg minst tre ganger i uken, nesten uten unntak. Jeg overrasker meg selv med fire og fem økter støtt og stadig. Øktene mine er på minst 40 minutter. Hvis det blir noen kortere kaller jeg det ikke for en treningsøkt. Snart vil jeg sette meg nye realistiske mål.

Mamma synes jeg burde vært tynn som en strek og sterk som en bjørn, men det er jeg altså ikke. Jeg svir meg stadig når det gjelder kosthold. Jeg elsker å kose meg med en deilig middag og godteri til kinoen, selvom det bare er tirsdag. Likevel går jeg endelig gjevnt og trutt ned i vekt fordi jeg er flink til å spise regelmessig. For meg er balanse viktig. Jeg skal kunne kose meg når det er den type anledning, men er det en helt vanlig hverdag så er det det i matveien også.

Jeg har tenkt på å ta formbilder og fortelle dere hvor mye jeg går inn i cm og hva jeg går ned i vekt i løpet an en viss tid. Kunne det vært av interesse?

Én kommentar

Sandra

16.07.2013 kl.23:41

Bare stå på! du er veldig flink! :O

Skriv en ny kommentar

inmyheels

inmyheels

24, Kristiansand

Jeg er Kristiane og jeg kommer fra Kristiansand men bor nå i Oslo. Her bor jeg sammen med kjæresten. Drømmen min er å bli jordmor og det målet skal jeg nok nå til slutt. Ris og ros tas imot med takk. ENJOY!

INSTAGRAM

Annonser

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits